Dag 1 Amsterdam - San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Familie Smedts - WaarBenJij.nu Dag 1 Amsterdam - San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Familie Smedts - WaarBenJij.nu

Dag 1 Amsterdam - San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Familie Smedts

04 Mei 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

4.30u de wekker gaat. Oef wat is het vroeg op deze zondagochtend. Rob springt onder de douche. Yfke wordt wakker en vraagt of we al op moeten staan en kruipt nog even in ons bed. Ik ga naar beneden het ontbijt klaar maken. Dan zelf nog even een frisse douche nemen en Fenna uit bed halen. Die moet wakker gemaakt worden. Zonde! Ze lag nog zo lekker te slapen. Opa is er om 6u en om 6.15u zeggen we Zilverschoon 2 gedag en zijn we onderweg naar Schiphol. 8u aankomst Schiphol. We zwaaien naar opa die met onze auto terug naar huis rijdt. Inchecken en naar de KLM Lounge waar we nog even lekker kunnen zitten tot we kunnen boarden. Om 9.30u lopen we het vliegtuig in. Allemaal op de plek, riemen vast en met een vertraging van ca 20min gaan we de lucht in. USA here we come! 11 uurtjes ons in de lucht vermaken. Yfke vermaakt zich met haar speelgoed en Ipad. Fenna is snotverkouden het vliegtuig in gegaan en heeft er koorts bij gekregen. Ondanks dat ze er helemaal niet lekker aan is drinkt ze goed haar flesjes en eet ze fruit. Ze slaapt lekker in haar wiegje. Rob en ik dutten een beetje in de tijd dat Fenna slaapt. Yfke valt het laatste uur in slaap. We zijn bijna in San Francisco!

• 10 Mei 2014 - 10:05

Opa Smedts:

Wij wensen jullie een mooie start vanuit S.F. verder veel plezier en als het ff kan breng de jackpot uit Las Vegas maar mee!
    Groetjes Opa en Oma

• 10 Mei 2014 - 13:10

Stars&Stripes-fan:

Hi there in the States!
    Wat leuk weer een nieuw avontuur, razend benieuwd zijn we naar jullie story's!
    Een mooie start vanuit 'the Golden state'.Heel veel fun, enjoy and relax.
    Heel veel liefs met een big hug.